Selamat Datang Ke    Blog Sepang Kederang   Tetap Melawan Walau Tertawan...!!!  Fixed Versus Although captive..!!  虽然俘虏固定对战...!!!  बंदी हालांकि फिक्स्ड बनाम...!!!   ثابت مقابل على الرغم من أن الأسير


Mar 19, 2012

UMNO : Mulut Kata Benci.....Tapi Hati Kata Sayang Pada Israel.....!!


Selepas Haji Hadi Awang mengeluarkan kenyataan boleh berdagang dengan Yahudi dan bukannya Zionis, barulah kerajaan gatal-gatal mengaku berdagang dengan Israel Zionis.

Kini kerajaan Malaysia berdagang dengan Israel Zionis. Ia diakui oleh Menteri Perdagangan Antarabangsa dan Industri, Datuk Seri Mustapa Mohamed berkata, beliau akan memperjelaskan isu mengenai hubungan perdagangan dengan Israel pada sidang Parlimen dalam masa terdekat.

Kerajaan dah terperangkap dengan kenyataan Haji Hadi. Mustafa juga berkata kerajaan tidak pernah menyembunyikan fakta bahawa negara ini mempunyai hubungan dagangan dengan Israel, namun sama sekali tidak mengiktiraf negara tersebut yang jelas menindas rakyat Palestin.

“Sebagai sebuah negara Islam, kita tidak iktiraf Israel kerana mereka menindas rakyat Palestin dari segi kepentingan hak rakyat, namun Kerajaan Pusat tidak pernah menyembunyikan yang kita ada jalankan perniagaan dengan mereka.

Kerana dalam perkembangan dunia hari ini amat sukar untuk mengasingkan perdagangan dengan negara luar termasuk Israel,” katanya kepada pemberita selepas majlis seminar panel penasihat peringkat Kelantan di Politeknik Kota Bharu, semalam.

Pelik juga, tak mengiktiraf mereka tetapi berdagang dengan mereka. Keuntungan perdagangan itulah yang kini digunakan untuk membedil rakyat Palestin!!

No comments:

Post a Comment