Selamat Datang Ke    Blog Sepang Kederang   Tetap Melawan Walau Tertawan...!!!  Fixed Versus Although captive..!!  虽然俘虏固定对战...!!!  बंदी हालांकि फिक्स्ड बनाम...!!!   ثابت مقابل على الرغم من أن الأسير


Mar 17, 2010

Najib Masuk Bakul Angkat Sendiri....!!

Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim menyindir Datuk Seri Najib Razak kerana memuatkan pujian kepada diri sendiri dalam teks titah ucapan Duli Yang Maha Mulia Yang Di Pertuan Agong sewaktu merasmikan sidang parlimen dua hari lalu.

Jarang berlaku dalam ucapan titah Yang Di Pertuan Agong, perdana menteri secara peribadi memuji dirinya sendiri,” sindir Anwar tengah hari tadi sambil disambut gelak ketawa oleh Ahli Parlimen Pakatan Rakyat di dewan Rakyat.

“Para pemimpin hendaklah mencontohi Memanda Perdana Menteri (Najib),” kata Anwar.

Inilah kali yang pertama dalam sejarah di mana dalam Titah Diraja, suatu pujian khusus pada insiatif yang dibuat kepada isteri perdana menteri, sindir Anwar lagi.

“Berikutan kejayaan program Permata Negara, Permata Pintar, Permata Seni, Permata Insan Permata Remaja, Ini Permata yang memang menjadi projek istimewa si isteri jelita,” kata Anwar lagi.
----------------------------------------------
Kah..Kah..BILA DAH TERDESAK..MACAM-MACAM BOLEH JADI..!!

Kah..Kah..SUSAH SULTAN MIZAN NAK PUJI..MELAINKAN TG HJ HADI JE..!!!

Kah..Kah..RUPA-RUPANYA SULTAN MIZAN PUJI IKUT TEKS YANG NAJIB TULIS..!!

Kah..Kah..BIMBANG KAK ROS MARAH..DI MASUKKAN NAMA ROSMAH SEKALI..!!

Kah..Kah..MUNGKIN SULTAN MIZAN CAKAP..ADA JUGAK MANUSIA YANG MACAM NI..SUKA ANGKAT EKOR SENDIRI..BINI PUN TUMPANG SEKAKI..

Kah..Kah..AIMAN TAK KISAH..HARI-HARI BINI ROSMAH PUJI LAKI NAJIB..

No comments:

Post a Comment