Selamat Datang Ke    Blog Sepang Kederang   Tetap Melawan Walau Tertawan...!!!  Fixed Versus Although captive..!!  虽然俘虏固定对战...!!!  बंदी हालांकि फिक्स्ड बनाम...!!!   ثابت مقابل على الرغم من أن الأسير


Mar 17, 2010

UMNO/BN Memang Jaguh Beli Undi...



UMNO/BN telah mendakwa bahawa skim bantuan sebanyak RM 100.00 yang di berikan oleh kerajaan negeri pulau pinang kepada warga emas hanyalah bertujuan untuk membeli undi semata-mata. Namun dakwaan in telah di sangkal oleh Ketua menterinya Lim Guan Eng malah beliau menyifatkan bantuan tersebut adalah amalan biasa kerajaan negeri bagi membantu rakyat yang memerlukan.

Di sebelah kiri adalah salinan surat yang telah di keluarkan oleh UMNO yang telah menggunakan kepala surat YB. Adun Kemasik (Ir. Rosli Othman )yang berlogokan Kerajaan Negeri dan Dacing (BN) yang telah di agihkan kepada penerima bantuan dari Jabatan Kebajikan Masyarakat (JKM )di Kertih supaya datang untuk mendapatkan bantuan tersebut di majlis Juara rakyat anjuran BN yang akan di adakan . Yang menjadi persoalannya ialah UMNO dengan terang telah memperkudakan JKM sebagai sebuah agensi kerajaan untuk kepentinagn politik mereka.Maka jelaslah kepada kita siapa sebenarnya yang membeli undi selama ini..
-----------------------------------------------------

Kah..Kah...TAKKAN LAH ORANG KAMPUNG TAK NAMPAK LAGI ..!!!

Woitt......NOK TUNGGU BAHANG TANOH DULU KE..?? BARU NOK SEDAR..???

Kah...Kah..UMNO BILA BUAT MAJLIS ..MANA ADA IKHLAS..!!!

Kah..Kah.. CIKGU KALAU NAK TUKAR PUN ..MESTI ISI BORANG UMNO DULU..!!

Kah..Kah...TAK ADA TANDATANGAN JKKK..GERENTI TAK DAPAT PUNYE..!!

Kah..Kah..KALAU CINA NAK MASUK ISLAM PUN..JKKK MESTI KENA TANDATANGAN DULU..

Kah..Kah..KALAU SETAKAT MAT SAID..JKKK PUN TAK LAYAN..

Kah..Kah..INI KAN PULAK SHABERY CHIK...JKKK KATA BUANG MASA JE..

Kah..Kah..AIMAN TAK KISAH..NAK JADI JKKK MESTI KENA CUKUP SIFAT..PENIPU, PERAMPAS, PENGAMPU, PENCURI DAN PENJAHAT..

No comments:

Post a Comment