Selamat Datang Ke    Blog Sepang Kederang   Tetap Melawan Walau Tertawan...!!!  Fixed Versus Although captive..!!  虽然俘虏固定对战...!!!  बंदी हालांकि फिक्स्ड बनाम...!!!   ثابت مقابل على الرغم من أن الأسير


Jun 18, 2010

Ejen Isreal Di Asia Senada & Seirama...!!!

Ketua Polis 1 Malaysia..Ketua Polis 1 Indonesia..

Dakwa Atau kamu hanya Burukkan Islam : SM Idris - Harakah

PULAU PINANG, 18 Jun: Ketua Polis Negara digesa mendedahkan nama pengganas dan mendakwa mereka ke mahkamah atau didakwa "merekacipta dan menyiarkan kenyataan palsu untuk memburuk-burukkan Islam dan umat Islam di negara ini."

Pengerusi kumpulan hak asasi manusia, Citizens International, S. M. Mohamed Idris dalam kenyataannya mengutuk sekeras-kerasnya propaganda hitam yang didedahkan oleh unit Polis Indonesia Detachment 88 dan disiarkan dalam media tempatan dengan tajuk utama yang menonjol bahawa ulama Indonesia yang dihormati Abu Bakar Bashir didakwa membantu membiayai dan menyokong sarang pengganas bersenjata di Acheh.

Kini, polis Malaysia pula mendakwa kononnya “pengganas merancang untuk memusnahkan kuil Batu Caves di Kuala Lumpur dan kuil Kuan Yin di Air Itam, Pulau Pinang.

Sebelum ini, Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim mempertikaikan kenyataan polis itu dan mendesak agar kalau ada, mereka didakwa segera.

"Ketua Polis Negara Malaysia juga mestilah menjelaskan mengenai laporan berita dalam akhbar harian tempatan bahawa “pengganas merancang untuk memusnahkan kuil Batu Caves di Kuala Lumpur dan kuil Kuan Yin di Air Itam, Pulau Pinang.” kata SM Idris.

‘Pengganas’ itu didakwa kononnya mempunyai hubungan dengan Al Qaeda dan Jemaah Islamiah, organisasi yang dilabelkan oleh Amerika Syarikat sebagai pertubuhan pengganas Islam.

Berita itu dipetik daripada ‘sumber perisikan’ yang tidak mendedahkan nama mereka dan ini merupakan taktik yang sering digunakan oleh Agensi Perisikan Pusat Amerika (CIA) dan Mossad Israel untuk menyebarkan propaganda hitam dalam media bagi memburuk-burukkan lagi imej Islam dan para penganutnya.
------------------------------------------------------------
Kah...Kah....BILA BERCAKAP TAPI TAK ADA BUKTI..TAK PELIK KAT MALAYSIA...!!!

Kah...Kah....1 MALAYSIA DAN 1 INDONESIA MESTI SENADA DENGAN 1 ISRAEL...!!!

Kah...Kah....TUDUH TANPA BUKTI DI MALAYSIA ADALAH PERKARA BIASA ...!!!

Kah...Kah....TUDUH ORANG LIWAT..MINTAK BUKTI..TAK BOLEH BAGI...!!!

Kah..Kah.....POLIS TEMBAK OARNG IKUT SUKA HATI...TAK GANAS...!!!

Kah..Kah....POLIS ROGOL ORANG DALAM TAHANAN PENJARA....TAK GANAS...!!!

Kah...Kah...RAKYAT BEDEMO KECAM ISRAEL..ITU GANAS...!!!

Kah...Kah...PAS BERDEMO KECAM PESTA MAKSIAT...ITU LAGI GANAS...!!!

Kah...Kah...AIMAN TAK KISAH......DUNIA AKHIR ZAMAN ORANG ISLAM SENDIRI AKAN TUDUH SAUDARA SEISLAMNYA SEBAGAI PENGGANAS...

No comments:

Post a Comment