Selamat Datang Ke    Blog Sepang Kederang   Tetap Melawan Walau Tertawan...!!!  Fixed Versus Although captive..!!  虽然俘虏固定对战...!!!  बंदी हालांकि फिक्स्ड बनाम...!!!   ثابت مقابل على الرغم من أن الأسير


Jun 18, 2010

Mat Monggol Dan Kucingnya....!!!


Ini Kucing Dari Monggolia Bersama Anaknya...Namanya Altantuya...!!!

Najib minta rakyat beri nama anak kucing -MKini

Datuk Seri Najib Razak mengalu-alukan cadangan nama bagi anak kucing yang dibelinya semalam.

"Saya dan keluarga saya dalam proses memilih nama baginya, tapi saya mengalu-alukan cadangan daripada anda," kata Najib dalam laman blognya www.1malaysia.com.my hari ini.

Perdana Menteri berkata beliau pernah membela kucing sebagai binatang manjaan.
"Bila saya mengangkat si kecil ini, saya terus terpaut kepada makhluk yang sedap dipeluk ini.

"Saya pasti anak perempuan saya akan gembira bertemu dengannya bila pulang ke rumah nanti," katanya.

Najib berkata semasa berada di majlis pelancaran kempen 'Beli Barangan Malaysia', beliau berkesempatan membeli beberapa barangan peribadi dan antaranya ialah pembelian tanpa dirancang: seekor anak kucing Parsi berbulu jingga dan putih.- Bernama
-----------------------------------------------------------------
Kah...Kah.....INI PERADUAN APA PULAK NI....!!!

Kah...Kah.....ALAHAI...NAK BAGI NAMA KUCING PUN MINTAK TOLONG 1 MALAYSIA...!!!

Kah...Kah.....KALAU JANTAN NAMANYA ALBAGINDA...KALAU BETINA NAMANYA LAILATANTUYA....!!!

Kah...Kah....KEMPEN BELI BARANGAN MALAYSIA...TAPI BELI KUCING PARSI...!!!

Kah..Kah.....KEMPEN BELI BARANGAN MALAYSIA...BILA KAT OVERSEA BIG MAMA SHOPPING SAKAN...!!!

Kah...Kah....AIMAN TAK KISAH...PEMIMPIN MESTI ADA AKHLAK DAN TAULADAN YANG BAIK KEPADA RAKYAT...

No comments:

Post a Comment