Selamat Datang Ke    Blog Sepang Kederang   Tetap Melawan Walau Tertawan...!!!  Fixed Versus Although captive..!!  虽然俘虏固定对战...!!!  बंदी हालांकि फिक्स्ड बनाम...!!!   ثابت مقابل على الرغم من أن الأسير


Jul 10, 2010

Nampak Bijak Tapi Bangang....!!!!


Adun Pakatan Perak tetap hadir sidang DUN -MInsider

Ahli Dewan Undangan Adun Pakatan Rakyat Perak akan tetap menghadiri sidang Dewan Undangan Negeri itu walaupun notis yang diterima mereka tidak melampirkan sebarang agenda.

Difahamkan notis bertarikh 2 Julai yang dihantar kepada Adun Pakatan Rakyat melalui setiausaha dewan hanya menyebut bahawa mesyuarat kedua penggal ketiga Dewan Undangan Negeri Perak yang ke-12 akan bermula pada 3 Ogos ini.

Selain itu notis tersebut meminta supaya wakil rakyat mengemukakan soalan bertulis serta lisan dan diserahkan kepada setiausaha dewan selewat-lewatnya 16 Julai ini.

Menurut Adun Pasir Panjang PAS Datuk Seri Mohd Nizar Jamaluddin Adun Pakatan Rakyat sebulat suara untuk menghadiri persidangan itu walaupun notis yang diterima mereka tidak melampirkan sebarang agenda ataupun usul untuk dibahaskan.

Dalam mesyuarat malam tadi kita membuat keputusan untuk hadir kerana sebagai wakil rakyat sudah menjadi kewajiban untuk menghadiri persidangan Dewan Undangan Negeri.
----------------------------------------------------------
Woittt.....APA LAH PUNYE BANGANG SPEAKER PERAK NI....!!!

Kah...Kah...PANGGIL MESYUARAT...TAPI TAK BAGI AGENDA....!!!

Kah...Kah...INI BUKAN MENSYUARAT AGUNG JKKK....!!!

Kah...Kah...MESYUARAT PIBG PUN...AGENDA ADA DI SERTAKAN BERSAMA....!!!

Kah....Kah...ITULAH BAHANANYA BILA LANTIK SPEAKER BAHLOL...!!!

Kah...Kah....NAK JADI SPEAKER MESTILAH TAHU UNDANG-UNDANG MESYUARAT...!!!

Kah..Kah...CAKAPLAH TAKUT...KALAU BAGI AGENDA DULU...TAKUT NANTI ADUN PR TANYA SOALAN YANG PAYAH NAK JAWAB....!!!

Kah...Kah...AIMAN TAK KISAH...HANYA KERAJAAN YANG BODOH SAJA YANG AKAN LANTIK SPEAKER YANG BODOH DAN BANGANG MACAM NI....!!!

No comments:

Post a Comment