Selamat Datang Ke    Blog Sepang Kederang   Tetap Melawan Walau Tertawan...!!!  Fixed Versus Although captive..!!  虽然俘虏固定对战...!!!  बंदी हालांकि फिक्स्ड बनाम...!!!   ثابت مقابل على الرغم من أن الأسير


Jul 10, 2010

Hindu Tibai Tamil...Tamil Tibai Hindu...!!!!


Pemimpin MIC 'serang' satu sama lain MKini

Pemimpin MIC hari ini diingatkan supaya tidak lagi menggunakan akhbar bahasa Tamil untuk menyerang antara satu sama lain, kata pengerusi BN Datuk Seri Najib Razak.

Katanya, perkara itu tidak sepatutnya diamalkan memandang masyarakat India merupakan komuniti minoriti yang berjumlah hanya 9.8 peratus daripada penduduk negara.

"Ini ada tiga suratkhabar India asyik bantai sana sini... Hari ini bantai sana, dua tiga hari kemudian yang sana bantai yang sini, tidak habis-habis," katanya tanpa menamakan individu terbabit.

"Anda sebenarnya memusnahkan satu sama lain, anda memusnahkan BN," tambahnya.

Sebaliknya, akhbar tersebut sepatutnya digunakan untuk menyatukan masyarakat India dengan menerangkan bagaimana dasar kerajaan boleh membantu mereka, kata perdana menteri.

Dalam ucapannya itu ketika merasmikan perhimpunan agung MIC ke-64 hari ini, Najib juga berkata MIC perlu mengenepikan politik berasaskan kasta bagi menjamin perubahan kepemimpinan parti.

Katanya, MIC sebaliknya perlu memilih pemimpin berdasarkan kemampuan sesorang calon dan bukannya berasakan taraf atau kasta seseorang.

"Kata tidak sepatutnya menjadi kayu pengukur dalam memilih pemimpin. Pilihlah mereka berdasarkan keupayaan, tidak kiralah (kasta) mereka atas sikit atau bawah sikit," katanya.
--------------------------------------------------------------
Kah...Kah....INI TAK PELIK...TAMIL MEMANG SUKA BERGADUH....!!!!

Kah...Kah....KASTA RENDAH MESTI HORMAT KASTA TINGGI...!!!

Kah..Kah....HINDU PUN TAHU...KASTA-KASTA NI TAK ADA MAKNANNYA...MANUSIA SEMUANYA SAMA SAJA!!!

Kah..Kah....KASTA RENDAH NAMPAKNYA DAH SEDAR DAN MULA BANGKIT...!!!

Kah..Kah....SEBELUM TUBUH PERKASA HINDU...KENA LAH BERGADUH DULU...!!!

Kah..Kah....BARU LAH ADA ALASAN...KONONNYA UNTUK MENYATUKAN KAUM HINDU...!!!

Kah...Kah...LEPAS NI MESTI ADA NGO INDIA YANG AKAN TUBUH PERKASA HINDU PULAK... NAMANYA PERINDU...

Kah..Kah....PAKATAN RAKYAT JANGAN TERBELIT DENGAN PERMAINAN PUAK HINDU INI....!!!

Kah..Kah....AIMAN TAK KISAH...BILA DAH TAK LAKU...SEMUA PARTI KOMPONEN BN AKAN JADI SASAU..MACAM MASUK HANTU UNTUK TARIK BELAS EHSAN...!!!

No comments:

Post a Comment