Selamat Datang Ke    Blog Sepang Kederang   Tetap Melawan Walau Tertawan...!!!  Fixed Versus Although captive..!!  虽然俘虏固定对战...!!!  बंदी हालांकि फिक्स्ड बनाम...!!!   ثابت مقابل على الرغم من أن الأسير


Jul 21, 2010

Mari Bercakap...Tapi Tak Boleh Bohong....!!!


PAS PERTAHAN HARUSSANI BERBOHONG, CABAR DEDAH IDENTITI WAKIL - Minsider

PAS masih mempertahankan yang pihaknya tidak pernah menghantar wakil rasmi untuk menemui Harussani Zakaria agar menjadi orang tengah mengaturkan pertemuan penyatuan Umno-PAS.

Sehubungan itu, Naib Presiden PAS Mahfuz Omar mencabar Harussani agar mendedahkan nama pemimpin parti itu yang didakwa menemui beliau berhubung isu idea perundingan menyatukan Umno-PAS.

“Sekali lagi kami hendak mengatakan yang kami tidak menghantar dan tidak pernah memutuskan perkara ini... tidak, tidak ada orang, tiada keputusan parti.

“Semua pemimpin PAS sedar perkara (pendirian parti) ini, kami yakin mereka tidak akan bekerja bersendirian. Sebab itu saya minta Harussani mendedahkan nama mereka jika benar ada wakil PAS jumpa beliau,” kata Mahfuz.
---------------------------------------------------------------
Kah...Kah....TAK KAN NAK KENA SUMPAH LAKNAT JUGE....!!!

Kah...Kah....KENAPA SUSANH SANGAT NAK DEDAHKAN NAMA WAKIL TU....!!!

Kah...Kah....SATU KATA BOHONG....SATU KATA TAK BOHONG....!!!

Kah...Kah....AIMAN TAK KISAH....KALAU DI BIARKAN...MAKIN LAMA MAKIN JADI BERSERABUT...BUKTIKANLAH YANG MANA SATU PIHAK YANG BETUL....

No comments:

Post a Comment