Selamat Datang Ke    Blog Sepang Kederang   Tetap Melawan Walau Tertawan...!!!  Fixed Versus Although captive..!!  虽然俘虏固定对战...!!!  बंदी हालांकि फिक्स्ड बनाम...!!!   ثابت مقابل على الرغم من أن الأسير


Jul 21, 2010

Tolol....Bahlol......Siol.....Monggol...!!!


IBRAHIM : MALOTT TOLOL, PERKASA BUKAN MILITANT - Minsider

Ibrahim Ali menyifatkan kenyataan bekas duta Amerika ke Malaysia John R. Malott bahawa pertubuhan itu sebuah kumpulan militan dalam rencana di akhbar The Wall Street Journal, sebagai satu “tuduhan liar yang tidak bertanggungjawab.”

“Saya anggap dia (Malott) tolol. Tulisan itu tidak betul dan dia seorang bekas diplomat yang berani membuat tuduhan yang tidak bertanggungjawab. Dia (Malott) gila mengatakan Perkasa adalah kumpulan militan,” katanya kepada Bernama hari ini.

Beliau diminta mengulas rencana Malott berjudul “What Anwar’s Trial Means For Malaysia” di muka surat 15 akhbar itu, yang antara lain menyatakan “Satu kumpulan militan baru dikenali sebagai Perkasa, yang mendakwa bahawa hak orang Melayu sedang terancam oleh golongan minoriti China dan India, mendapat sokongan bekas Perdana Menteri Tun Dr Mahathir Mohamad dan anggota parti pemerintah yang lain.”

Ibrahim, berang dengan tuduhan itu, menegaskan bahawa Perkasa merupakan pertubuhan sah bagi membela bangsa Melayu dan bukan militan yang menggunakan senjata dalam perjuangannya.
-----------------------------------------------------------
Kah...Kah...INI HEBAT… JAGUH KAMPONG SUDAH KELUAR DARI KAMPONG...!!!

Kah...Kah...BETUL INI… MEMANG MAT SALEH INI KURANG AJAR....!!!

Kah...Kah...SUKA SANGAT CAMPUR TANGAN DAN KAKI DALAM HAL MALAYSIA....

Woitttt.....JAWAB LAA .. TALIPON KETUA PENGARANG THE WALL STREET JOIRNAL.....

Kah...Kah...MAKI HAMUN MEREKA…TULIS SURAT PADA KETUA PENGARANG....!!!

Woittttt....KALAU TAK TAHU TULIS MINTA TOLONG PADA ZUL NORDIN....

Kah..Kah....AIMAN TAK KISAH...MENANTU AYAH TENTU GELAK BILA DENGAR BRAHIM ALI CAKAP ORANG PUTIH VERSI KELATE DALAM TELEFON
Nota:

Ibrahim Ali talipon ketua editor the wall stret journal
Ibrahim Ali maki hamun mat saleh ini.
Padan muka mat saleh ini.

Nak tahu tak apa mat saleh ini jawab:

Mi No Spik Kelatee...Kah...Kah...Kah...Kah..

No comments:

Post a Comment