Selamat Datang Ke    Blog Sepang Kederang   Tetap Melawan Walau Tertawan...!!!  Fixed Versus Although captive..!!  虽然俘虏固定对战...!!!  बंदी हालांकि फिक्स्ड बनाम...!!!   ثابت مقابل على الرغم من أن الأسير


Jul 1, 2010

Memang Dah Agak Dah....!!!!


Bala: Deepak, Rosmah 'taja' lawatan saya ke London MKini

Penyiasat persendirian P Balasubramaniam berkata wang yang digunakan bagi membiayai lawatannya ke London bagi perjumpaan dengan Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia yang telah dibatalkan disalurkan oleh tokoh perniagaan permaidani, Deepak Jaikishan dan isteri perdana menteri, Datin Seri Rosmah Mansor.

Peguam Balasubramaniam, Americk Singh Sidhu, berkata beliau telah diarahkan oleh anak guamnya bagi menjawap kenyataan yang dibuat oleh ahli parlimen Bayan Baru Datuk Seri Zahrain Mohamed Hashim pada sidang media di lobi parlimen semalam.

Zahrain semalam menuntut SPRM supaya menyiasat individu yang menaja penerbangan Balasubramaniam dan penginapannya di London.

Menurut Americk, Balasubramaniam menyokong sepenuhnya cadangan Zahrain.

“Wang yang akan digunakan oleh beliau bagi lawatan ke London dan penginapan hotel di sana datang dari dana yang beliau terima daripada Deepak yang diberikan oleh Rosmah, yang merupakan penaja sebenar,” katanya dalam satu kenyataan.

Sehubungan itu, Americk (kanan) berkata SPRM wajar menyiasat kedua-dua mereka.

Bala menghilangkan dirinya selepas menarik balik akuan bersumpah (SD) yang dibuatnya pada Julai 2008.
-----------------------------------------------------------
Woittttt.....SI BALA NI MANA ADA DUIT...MESTI ADA PENAJA YANG SUDI MENAJANYA...!!!

Kah...Kah....DOK KAT MALAYSIA PUN SEMINGGU SEKALI JE MAKAN NASI KARI DAUN PISANG...INI DAH BERAPA LAMA KAT LONDON..BANYAK BETUL DUIT SI BALA NI...!!!

Kah...Kah...SEBENARNYA RAMAI YANG TELAH MENJANGKAKAN JAWAPAN ITU....!!!

Kah...Kah.....SOALAN ZAHRAIN SEBENARNYA DAH LAMA BOCOR....!!!

Kah...Kah.....WAALAUPUN DAH TAHU JAWAPANNYA...TAPI 1 MALAYSIA BUAT COOOL JE...!!!

Kah...Kah.....ALAHAI SAJA NAK TENGOK BIG MAMA MENGELABAH KE TAK...????

Kah...Kah....AIMAN TAK KISAH...KALAU HAKIM "COKLAT HACK".....DAH TENTU PENGAKUAN BALA NI IS "NOT RELEVANT"...KAH...KAH.....!!!!

No comments:

Post a Comment