Selamat Datang Ke    Blog Sepang Kederang   Tetap Melawan Walau Tertawan...!!!  Fixed Versus Although captive..!!  虽然俘虏固定对战...!!!  बंदी हालांकि फिक्स्ड बनाम...!!!   ثابت مقابل على الرغم من أن الأسير


Aug 24, 2010

Sembahyang Hajat Untuk Kamalanathan Macam Mana...???


Pasukan khas siasat isu khutbah ditubuh -MKini

Kongsi 0Polis Pulau Pinang telah menubuhkan sebuah pasukan khas bagi menyiasat isu kejadian khatib yang didakwa menggantikan nama Yang di-Pertuan Agong Tuanku Mizan Zainal Abidin kepada nama Ketua Menteri Lim Guan Eng, dalam doa khutbah kedua solat Jumaat.

Ketua Polis negeri Datuk Ayub Yaakob berkata polis negeri telah menerima dua laporan mengenai isu itu - satu di Balai Polis Butterworth dan satu lagi di Balai Polis Tasek Gelugor dalam daerah Seberang Perai Utara.

"Satu pasukan khas polis telah ditubuhkan bagi menyiasat kejadian tersebut dan sehingga kini 15 orang saksi telah dipanggil bagi membantu siasatan," katanya kepada pemberita hari ini.

Beliau berkata polis menyiasat perkara itu mengikut Seksyen 4 A, Akta Hasutan 1984 yang memperuntukkan hukuman denda tidak lebih RM5,000 atau penjara tidak lebih tiga tahun atau kedua- duanya jika sabit kesalahan.

Nota :

Betullah Ustaz Idris Ahmad kata UMNO memang tiada Otak...
Ini semua menampakkan bahawa UMNO kini dah nazak...
Apa salah kalau khatib doakan agar Guan Eng di buka hati untuk peluk Islam...!!!
Apa hukumnya bila UMNO bersembahyang hajat supaya calon kafir BN menang pilihanraya...!!!
Kesalahan UMNO ini seksyen yang ke berapa...???
Itulah sebabnya UMNO ni memang spesis yang amat jahat...
Tiada sebab untuk kita sokong UMNO lagi...
Tepuk dada tanya iman...!!!

No comments:

Post a Comment