Selamat Datang Ke    Blog Sepang Kederang   Tetap Melawan Walau Tertawan...!!!  Fixed Versus Although captive..!!  虽然俘虏固定对战...!!!  बंदी हालांकि फिक्स्ड बनाम...!!!   ثابت مقابل على الرغم من أن الأسير


Sep 29, 2010

Fatwa Pagi Rabu Kabinet Malaysia....!!!!

Ini Dosa Kering Atau Dosa Basah...??Yang ini macam mana...??? kering atau basah...???

PEMBOHONG BESAR, DOSA KERING – BH

Muhyiddin Yassin berkata, Anwar Ibrahim memburukkan imej Malaysia di Indonesia adalah pembohongan besar dan satu dosa kering.

Muhyiddin berkata, Anwar sanggup mengkhianati negara sendiri dengan melakukan pembohongan besar semata-mata menarik sokongan rakyat Indonesia terhadapnya.
Katanya, tuduhan Anwar di Indonesia bahawa media negara ini menggalakkan persepsi negatif terhadap republik itu, bertujuan mempengaruhi pemikiran rakyat Indonesia bahawa apa yang berlaku di sini ketika ini bukan perbuatan segelintir pihak, tetapi disebabkan tindakan Malaysia.

“Saya percaya media di Malaysia amat bertanggungjawab. Media Malaysia tidak menggembar-gembur perkara seperti ini berbanding apa digembar-gemburkan oleh pihak di Indonesia. Anwar Ibrahim sebagai rakyat Malaysia... janganlah mengkhianati negara dengan membuat pembohongan.
---------------------------------------------------------
Woitttt.....BILA NAJIB TAK ADA...MACAM-MACAM FATWA KAU KELUARKAN YE....

Kah...Kah...MASHITAH TAHU TAK PASAL FATWA NI....???

Kah...Kah...INI FATWA PENTING UNTUK SATU MALAYSIA....

Kah...Kah...TAJUK FATWA HARI INI IALAH MENGENAI DOSA KERING....

Kah...Kah...APA ITU DOSA KERING...??? TOLONG LAH JELASKAN PADA RAKYAT....

Woittt......KALAU ADA DOSA KERING....MESTI ADA DOSA BASAH.....

Kah...Kah...AIMAN TAK KISAH....SEJAK BILA PULAK UMNO SIBUK PASAL DOSA-DOSA NI...MACAM MACAM CARA UMNO NAK TIPU MELAYU....

No comments:

Post a Comment