Selamat Datang Ke    Blog Sepang Kederang   Tetap Melawan Walau Tertawan...!!!  Fixed Versus Although captive..!!  虽然俘虏固定对战...!!!  बंदी हालांकि फिक्स्ड बनाम...!!!   ثابت مقابل على الرغم من أن الأسير


Sep 29, 2010

Satu Malaysia Telah Di Bangangkan Oleh UMNO....!!!

Jamban Satu Malaysia...Kah...Kah...Kah...!!!

KYMI CATAT SEJARAH KOLAM SATU MALAYSIA – BH

MELAKA TENGAH: Kolej Yayasan Melaka International (KYMI) di sini, mencatat sejarah apabila muncul sebagai institusi pengajian pertama di negeri ini berjaya mencipta `Kolam 1Malaysia' terbesar di Melaka sempena sambutan Hari Kebangsaan ke-53 negara, baru-baru ini.

Karya dihasilkan Persatuan Kebudayaan India (ICS) KYM itu berukuran 22 meter panjang dan 12.6 meter lebar, menggunakan biji sagu merah, biru, kuning dan putih.

Pengarah program, Kumar Menoheran, 21, berkata kolam yang dihasilkan itu antara lain bertujuan melahirkan tanda cinta terhadap negara sempena menyambut hari kemerdekaan dan menyokong semangat 1Malaysia yang diilhamkan Perdana Menteri, Datuk Seri Mohd Najib Razak.

Katanya, 400 kilogram biji sagu digunakan bagi menghasilkan karya berkenaan yang mengambil masa empat jam setengah untuk disiapkan.
----------------------------------------------------
Woittttt......KERJA KERJA BANGANG SUDAH BERMULA.....

Kah...Kah....SEMUANYA SATU....ADA JAMBAN SATU MALAYSIA.......

Kah...Kah....ADA ROTI JON TERBESAR SATU MALAYSIA.......

Woittttt....INI SEMUA PROJEK NAK BODOHKAN ORANG MELAYU.....

Kah...Kah....AIMAN TAK KISAH...KESIAN ORANG MELAYU...SEJAK DARI ZAMAN SEKOLAH LAGI TELAH DI BODOH KAN OLEH UMNO.....!!!

No comments:

Post a Comment