Selamat Datang Ke    Blog Sepang Kederang   Tetap Melawan Walau Tertawan...!!!  Fixed Versus Although captive..!!  虽然俘虏固定对战...!!!  बंदी हालांकि फिक्स्ड बनाम...!!!   ثابت مقابل على الرغم من أن الأسير


Sep 19, 2010

Hati-Hati Bila Si Munafik Cuba Berlagak Alim...!!!


PULAU PINANG DIMINTA PERJELAS SUMBER EHSAN - MK

Pergerakan Pemuda Umno mahu kerajaan negeri Pulau Pinang memberi penjelasan berhubung dakwaan sebuah blog kononnya pemberian wang ehsan iaitu RM100 setahun kepada warga emas dan RM1,000 kepada waris keluarga warga emas meninggal dunia menerusi program penghargaan warga emas adalah menggunakan wang daripada sumber judi.

Reezal Merican Naina Merican berkata Ketua Menteri Lim Guan Eng perlu segera memberi penjelasan kerana dakwaan dalam blog "Pisau.Net" itu telah menimbulkan kegelisahan dan rasa kurang senang segelintir penerima wang ehsan itu, terutama yang beragama Islam.

"Saya terima banyak panggilan daripada warga emas yang bertanyakan mengenai perkara itu dan mereka bimbang serta gelisah kerana sudah menerima wang RM100 dan RM1,000 terbabit sejak kerajaan negeri melaksanakan program penghargaan warga emas.

"Mereka sangat bimbang dengan dakwaan wang berkenaan dari sumber duit judi yang haram bagi umat Islam...penjelasan berkenaan bagi menghilangkan keraguan orang ramai di mana sehingga kini masih belum ada sebarang penjelasan walaupun sudah beberapa hari blog berkenaan membuat dakwaan terbabit," katanya kepada pemberita.
--------------------------------------------------------------
Woitttt.......EEEEE...!!! SEJAK BILA PULAK JADI MACAM NI....???

Kah...Kah.....KALAU MACAM TU ELOK LAH PS DI BUBARKAN....!!!!

Kah...Kah....SEJAK BILA PULAK UMNO TAK SUKA BENDA HARAM NI....???

Kah...Kah....SEJAK DARI DULU SAMPAI LA NING....SEMUA GAJI KAKI TANGAN KERAJAAN ADA CAMPUR DUIT HARAM......

Woittttt......KERAJAAN DOK BANTAI CUKAI TOTO....CUKAI GENTING.....UNTUK APA..??

Woitttt......KERAJAAN DOK TIBAI CUKAI KEDAI JUAL ARAK..UNTUK APA..???

Kah...Kah....PEMBUAT ARAK DAN BEER DOK BAYAR LESEN TIAP-TIAP TAHUN.....

Kah...Kah....KALAU HOTEL PULAK SIAP ADA JUAL LENDIR CHINA...INDIA...MELAYU...

Kah...Kah....INI SEMUA UNTUK APA...??? KALAU BUKAN UNTUK BAYAR GAJI KAKITANGANNYA...

Kah...Kah....TAK KAN HANYA NAK SIASAT & NAMPAK KAT PULAU PINANG SAJA.....

Kah...Kah.....AIMAN TAK KISAH...ADA HIKMAHNYA DAP MENANG DI PULAU PINANG...SEBAB UMNO PUN CUBA NAK JADI BAIK..BELAJAR ILMU DAN TAHU SOAL HALAL HARAM.....

No comments:

Post a Comment