Selamat Datang Ke    Blog Sepang Kederang   Tetap Melawan Walau Tertawan...!!!  Fixed Versus Although captive..!!  虽然俘虏固定对战...!!!  बंदी हालांकि फिक्स्ड बनाम...!!!   ثابت مقابل على الرغم من أن الأسير


Oct 8, 2010

Awas...!!! Talian Hayat UMNO/BN Dah Tiba....!!!!


KOMPENI ASKAR WATANIAH DITUBUH DI 172 KAWASAN PARLIMEN - UM

Perancangan untuk mewujudkan satu kompeni askar wataniah di semua 222 kawasan Parlimen hampir mencapai sasaran apabila 172 kawasan telah diisi dengan pasukan itu.

Ketua Setiausaha Kementerian Pertahanan, Ismail Ahmad berkata, kementerian itu menjangkakan askar wataniah akan ditempatkan di baki 50 kawasan lagi menjelang tahun hadapan demi mencapai Petunjuk Prestasi Utama (KPI) kementerian itu iaitu 66,600 anggota dalam tempoh lima tahun akan datang.

"Dengan pencapaian ini, kita sebenarnya sudah mencapai 50 peratus sasaran yang ditetapkan dan kini fokus kita adalah di Sarawak dan Perak,” katanya pada sidang media selepas majlis Perhimpunan Bulanan Kementerian Pertahanan di sini hari ini.

Pada 13 April tahun lepas, Ahmad Zahid Hamidi mengumumkan penubuhan satu kompeni askar wataniah di semua 222 kawasan Parlimen dalam usaha memantapkan sistem pertahanan negara.

Pasukan pertahanan itu akan mengandungi 300 anggota bagi setiap platun (untuk setiap kawasan Parlimen) yang terdiri daripada pelbagai kaum.
-------------------------------------------------------------------
Woitttt....MAKA DENGAN INI BERTAMBAH 66,600 LAGI UNDI POS.......

Kah...Kah..KEM INI AKAN DI FOKUS UNTUK PASANG DI PERAK DAN SERAWAK.....

Kah...Kah..KENAPA PERLU DI SERAWAK DAN PERAK...??

Kah...Kah...AIMAN TAK KISAH...INI ADALAH UNTUK MEMASTIKAN SUPAYA PAKATAN RAKYAT KALAH....KAH...KAH....KAH....!!!!

Nota:

Ini adalah proses untuk top up untuk kawasan kawasan dimana UMNO/BN akan menang atau kalah dengan jumlah yang sedikit dalam PRU 13 nanti....!!!

Perhatikan Betul-Betul...!!!! Ini Bukan Bangla...Ini adalah RELA....Kah...Kah....!!!

No comments:

Post a Comment