Selamat Datang Ke    Blog Sepang Kederang   Tetap Melawan Walau Tertawan...!!!  Fixed Versus Although captive..!!  虽然俘虏固定对战...!!!  बंदी हालांकि फिक्स्ड बनाम...!!!   ثابت مقابل على الرغم من أن الأسير


Oct 8, 2010

Baik Lah Jadi ASLI Banding Melayu.....!!!!


LAGI 60 WRAGA EMAS PULANGKAN SEMULA WANG EHSAN – BH

Seramai 60 lagi warga emas yang menerima wang ehsan sebanyak RM100 daripada kerajaan negeri, hari ini bertindak memulangkan semula wang itu kerana sumbernya diragui mereka.

Antara mereka ialah Abdullah Aziz, 61, seorang pesara polis yang berkata tindakan kerajaan negeri memberi wang hasil perjudian iaitu daripada kegiatan Kelab Lumba Kuda Pulau Pinang kepada warga emas adalah sesuatu yang memalukan.

Turut hadir pada sidang akhbar berkenaan ialah Anggota Dewan Undangan Negeri Teluk Bahang yang juga Ketua Umno bahagian Balik Pulau Hilmi Yahya.

Sila Baca Berita Ini...!!!

PULANG WANG JUDI , KERAJAAN P PINANG BELUM TERIMA SESEN PUN – MK

Kerajaan negeri berharap mereka agar jangan terpedaya dengan Umno kerana yang rugi hanyalah warga emas yang hilang peluang mendapat RM100 setiap tahun dan RM1,000 sekali untuk waris mereka,” kata ketua menterinya, Lim Guan Eng

Kerajaan negeri Pulau Pinang sehingga hari ini masih belum menerima apa-apa wang yang dikembalikan meskipun Umno dan BN sibuk menganjurkan majlis untuk warga emas memulangkan wang berkenaan yang didakwa datang daripada sumber perjudian.
------------------------------------------------------------------
Kah...Kah....TERANG-TERANG MELAYU KENA TIPU PADA UMNO......

Kah...Kah...KESIANNYA PADA MAK CIK DAN PAK CIK YANG MISKIN.....

Kah...Kah....SUDAH LAAA MISKIN.....MELAYU PULAK TUU.....

Kah....Kah...DAH LAH MELAYU.....KENA TIPU PULAKKKKK..

Kah....Kah....YANG PENIPU ADALAH MELAYU...YANG KENA TIPU JUGAK MELAYU....ELOK SANGATLAH TU...

Kah...Kah....AIMAN TAK KISAH....KALAU MACAM NI BAIKLAH JADI ASLI DARI JADI MELAYU...BODOH DAN SENANG KENA TIPU...KAH...KAH.....!!!!

No comments:

Post a Comment