Selamat Datang Ke    Blog Sepang Kederang   Tetap Melawan Walau Tertawan...!!!  Fixed Versus Although captive..!!  虽然俘虏固定对战...!!!  बंदी हालांकि फिक्स्ड बनाम...!!!   ثابت مقابل على الرغم من أن الأسير


Oct 21, 2010

Awasilah Pergerakkan Anak Perempuan Anda ....!!!


'Puteri Umno perlu jadi perintis, bukan pengikut' -MK

Pergerakan Puteri Umno perlu menjadi perintis trend dan bukan pengikut agar perjuangannya mewakili generasi muda dihormati parti dan rakyat, kata ketuanya Datuk Rosnah Abdul Rashid
Shirlin.

Beliau berkata Puteri yang mewakili "pejuang bangsa Melayu moden" perlu lebih agresif selaku pewaris negara untuk merencanakan kehidupan rakyat dan masa depan negara melalui idea mantap dan program berkesan.

"Dalam kita menakhkoda bahtera perjuangan, kedengaran suara-suara meminta pergerakan ini dibubarkan. Mengapa timbul cakap-cakap sedemikian rupa? Tentulah ada sebabnya...adakah kerana ada yang melihat kita tidak sepenuh hati berjuang untuk parti?

"Kita mesti mengembalikan semangat (perjuangan) ini... Puteri mesti merapatkan barisan perjuangan parti tanpa mengira sama ada kita berjawatan atau tidak," katanya semasa menyampaikan ucapan dasar pada Perhimpunan Agung Pergerakan Puteri Umno 2010 di Pusat Dagangan Dunia Putra (PWTC) di Kuala Lumpur, hari ini.

Sehubungan itu, sayap parti yang ditubuhkan pada 2001 itu bersetuju dengan saranan Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak supaya setiap pihak perlu berubah dan memperkasakan politik sesuai dengan lanskap politik semasa, katanya.

"Ini dapat memberi landasan yang lebih jelas tentang hala tuju yang bersifat praktikal dan pragmatik dengan mengekalkan roh serta semangat perjuangan tokoh-tokoh terdahulu, berteraskan tuntutan akar umbi dan dalam masa yang sama mengasimilasikan gagasan 1Malaysia," katanya.

Rosnah juga yakin bahawa kehadiran Puteri mampu menjadi daya penarik kepada kumpulan muda untuk menyokong perjuangan Umno dan seterusnya membantu parti untuk cemerlang pada pilihan raya umum ke 13 kelak.

Nota :


Sanggupkah anda melihat Anak Perempuan Anda jadi seperti ini...??

Kah...Kah....Bukan Pengikut...Tapi Jadi Puppet....
Kah...Kah.....Jadi Perintis..Penggoda...dan Penyedap....
Awasilah Anak perempuan anda selalu...
Jangan sesekali terjebak dengan puteri UMNO...
Bukan setakat rosak akhlak...habis lendir di sedut...
Apa-apa la...asalkan bukan puteri UMNO...!!!

No comments:

Post a Comment