Selamat Datang Ke    Blog Sepang Kederang   Tetap Melawan Walau Tertawan...!!!  Fixed Versus Although captive..!!  虽然俘虏固定对战...!!!  बंदी हालांकि फिक्स्ड बनाम...!!!   ثابت مقابل على الرغم من أن الأسير


Dec 11, 2010

Alahai...Menantu Ayah...!!!

Inilah Bakal Menteri Ketuanan Melayu Yang Baru...!!!

"Ceria kelihatan wajah Ketua Pemuda UMNO ni.. ya lah dengar cerita dah nak dilantik menjadi Menteri.. gambar-gambar berikut telah dirakam ketika KJ dan isterinya buat catwalk untuk piala seri Endon 2010 pada 5 Disember lalu...

Cerita Khairy akan dilantik sebagai Menteri ini sebenarnya aku terbaca di sebuah blog penyokong UMNO, memandangkan pemilik Blog itu adalah penyokong UMNO, aku anggap dia lebih banyak mengetahui tentang UMNO sebagaimana aku tahu tentang PAS..

Jadi aku anggap apa yang ditulisnya itu adalah sesuatu yang beliau sendiri telah dengar dari ahli-ahli UMNO tak kiralah samada dari pemimpin atau ahli biasa..

Mungkin itu adalah cara Najib mengiktiraf dan menghargai kejayaan Khairy mendaftarkan ahli baru Pemuda UMNO melebihi 40 ribu orang dalam masa yang sangat singkat..

Nota :

Ini ceritanya..

NAMPAKNYA HASRAT KETUA Pergerakan Pemuda UMNO, Khairy Jamaluddin (KJ) untuk menjadi Menteri akan tercapai dalam rombakan Kabinet yang dijangka akan dilakukan pada hujung bulan ini. Lebih memeranjatkan, cadangan perlantikan KJ kali ini dikatakan disokong oleh Timbalan Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yassin.

No comments:

Post a Comment