Selamat Datang Ke    Blog Sepang Kederang   Tetap Melawan Walau Tertawan...!!!  Fixed Versus Although captive..!!  虽然俘虏固定对战...!!!  बंदी हालांकि फिक्स्ड बनाम...!!!   ثابت مقابل على الرغم من أن الأسير


Dec 13, 2010

Betul Ke TL 2 Akan Menggantikani TAS 555..??

Itu semua imiginasi saja....TAS 555 ke..? TL 2 ke...? Semua Tak betul...Yang betul PAS 12 yang akan jadi MB Terengganu selepas PRU 13 nanti..InsyaAllah...!!

"Salam,semua orang sudah maklum dan sedia tahu bahawa kepimpinan Umno akan diubah atau dirombak bukan sahaja kepimpinan Umno peringkat negara tetapi juga di peringkat Negeri terutamanya di negeri Terengganu.

Semalam dikatakan 2 kereta mewah bernombor plat TL2 dan TAS555 kelihatan memasuki kediaman Perdana Menteri,Seri Perdana di Putrajaya.Menurut sumber kenderaan itu adalah milik 2 Ahli Politik dari Terengganu.TL2 adalah kenderaan rasmi Ahli Parlimen Kuala Nerus,Dato Mohd Nasir Fikri manakala TAS555 pula adalah kenderaan rasmi Datuk Seri Ahmad Said,Menteri Besar Negeri.

Khabarnya mereka berdua dipanggil segera oleh Perdana Menteri untuk berbincang mengenai satu isu iaitu isu kedudukan Menteri Besar Negeri Terengganu.Khabarnya Ahmad telah hilang kepercayaan Tuanku dan beliau sendiri tidak berhasrat untuk meneruskan kepimpinan di negeri itu.Nasir Fikri pula dipanggil kerana beliau adalah pengganti kepada Ahmad untuk mengisi jawatan itu.

Walaupun berita ini belum disahkan tetapi berita ini telah tersebar meluas sehingga menjadi buah mulut dikalangan orang-orang politik didalam negara.

Nota :

Ntah ye ntah tidak....
Dalam politik ni macam-macam boleh berlaku...
TL 2 di sebut-sebut akan ganti TAS 555....
Itu semua kayalan belaka...
Tup..Tup..Tup...PAS 12 akan jadi MB semula...InsyaAllah...
Kah...Kah...Kah...!!!

No comments:

Post a Comment