Selamat Datang Ke    Blog Sepang Kederang   Tetap Melawan Walau Tertawan...!!!  Fixed Versus Although captive..!!  虽然俘虏固定对战...!!!  बंदी हालांकि फिक्स्ड बनाम...!!!   ثابت مقابل على الرغم من أن الأسير


Dec 19, 2010

Jawapan Kepada Hishamudin Hussein Onn....!!


"Saya yakin semua dari kita tahu akan amaran ALLAH terhadap hambaNYA supaya tidak mengambil orang Yahudi/kafir/Israel sebagai pemimpin, ikutan, model di dalam apa jua urusan dalam kehidupan kita. Firman Allah swt di dalam surah Al-Baqarah ayat 120 :

Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepada kamu hingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: "Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang benar)". Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemauan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu. "
Allah ada lagi menyebut di dalam surah al-Maidah ayat 51 :

"Hai orang-orang yang beriman, janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani menjadi pemimpin-pemimpin(mu); sebahagian mereka adalah pemimpin bagi sebahagian yang lain. Barangsiapa diantara kamu mengambil mereka menjadi pemimpin, maka sesungguhnya orang itu termasuk golongan mereka. Sesungguhnya Allah tidak memberi petunjuk kepada orang-orang yang zalim. "

Saya yakin banyak lagi ayat Allah dan hadis Nabi SAW yang melarang dengan tegas supaya kita tidak menjadikan puak2 YAHUDI ISRAEl ini sebagai pengikut, telunjuk atau pemimpin....apatah lagi dalam sola kepimpinan negara....

Kini terbukti kerajaan Malaysia telah mengambil APCO yang terang-terang merupakan satu pertubuhan YAHUDI LAKNATULLAH!!! Awas, sungguh bahaya kiranya bersekongkol dengan YAHUDI...!!!

Nota :

Di bawah ini bukti2 dokumen yang menunjukkan bahawa kerjaan Malaysia telah menjadikan APCO sebagai telunjuk dalam mnerajui kepimpinan negara.....SEBARAKAN!!!


1.Perjanjian antara Kerajaan Israel dengan GCI International


2. Surat Setujuterima Jabatan Perdana Menteri

3. Perjanjian antara Kerajaan Malaysia Dengan APCO Worldwide Sdn.Bhd

No comments:

Post a Comment