Selamat Datang Ke    Blog Sepang Kederang   Tetap Melawan Walau Tertawan...!!!  Fixed Versus Although captive..!!  虽然俘虏固定对战...!!!  बंदी हालांकि फिक्स्ड बनाम...!!!   ثابت مقابل على الرغم من أن الأسير


Dec 19, 2010

Puteri UMNO Suka Kan Politik Seks..??

Dalam musim pemilihan, ada pemimpin UMNO yang hebat-hebat. Apabila para Puteri UMNO minta pertolongan dan bantuan berkempen untuk jawatan peringkat nasional, ada pemimpin yang menjawab: “tak kan tolong aje. You boleh bagi apa kat I?” Dengan ikhlas, para Puteri akan jawab, tidak ada duit. “Duit I dah ada..” Apa yang mereka mintak dari remaja-remaja yang baru nak berjinak-jinak dengan UMNO, kalau tidak tubuh badan para remaja berkenaan? Ajak bercuti. Jangan ajak kawan. ini bukan sketsa dogeng di zaman moden. Ada kebenarannya. Tidakkah para Puteri itu dari kalangan bangsanya sendiri? Sebab itulah kebanyakkan para Puteri UMNO, lebih-lebih lagi yang terpelajar, apabila menghadiri seminar, perjumpaan di mana para pemimpin UMNO yang berapi-api berucap tentang bangsanya, mereka merasa jijik.

Ia bukannya “sketsa dogeng di zaman moden.” Tetapi realiti kebobrokan UMNO yang hampir karam dengan kemungkaran, jenayah dan maksiat.Saya cadangkan Sritribuana adukan kes rasuah seks ini kepada Jawatankuasa Disiplin UMNO. Itu pun kalau mereka percaya.Kali ni segala - galanya sekali lagi terbukti,tapi seperti biasa penafian untuk segala kemungkaran yang di lakukan menjadi lumrah bagi gerombolan.

Ia adalah mengenai Naib Ketua Puteri UMNO yang kini panas dengan skandal Bekas Menteri Besar Perak manakala pada masa yang sama video lucah skandal antara Shahanim dan bekas menteri besar tersebut sedang di edarkan ke merata - rata.Dan kini sudah ada yang meluat apapbila kedua - duanya menafikan hubungan sulit tersebut.Dalam satu lagi dakwaan lain seorang tokoh perniagaan cina mempunyai bukti yang lengkap tentang tempat dan tarikh petemuan dua merpati sejoli ini termasuk nama hotel di macau yang di inapi oleh mereka berdua.

Begitulah UMNO ketika ini. Politik wang menjadi-jadi. Kemungkaran kian meluas. Presidennya dikatakan asyik main politik ikut telunjuk Bini Puakanya. Bahtera perjuangan yang dah nak karam dibiarkan tanpa usaha membaikinya. Warga UMNO yang kian meluat ke mana akhirnya kesetiaan mereka?

Masih ingat lagi kah dengan pesanan pemimpin - pemimpin puteri ini,Kata exco puteri UMNO Datin Ismalina menasihatkan mana pemimpin UMNO agar tidak menjadikan gadis - gadis puteri UMNO sebagai tempat untuk melampiaskan Nafsu serakah demi menawarkan sebarang penajaan keatas sesuatu pertandingan atau jawatan kepada Puteri UMNO kedalam Parti.....

Kata naib ketua puteri UMNO iaitu YB Datuk Rosnah Abdul Rashid Shirlin mengingatkan ahli - ahli Puteri agar tidak menjadikan "batang tubuh" mereka sebagai modal untuk mendapatkn mana - mana jawatan dalam Parti...

kata penolong setiausaha Puteri UMNO BIBI SHARLIZA BT MOHD KHALID "Budaya politik seks harus di tangani dengan segera sebelum ianya jadi lebih parah"

Nota:

Woit....Mana Dato Dr.Mashitah Ibrahim kiterr..?
Mana Ustaz Fathul Bari kita..?
Mana Ulama - Ulama muda kiterr..?
Dia orang ni dah tahu ke pasal ni....?
Atau sengaja buat tak tahu...??

No comments:

Post a Comment