Selamat Datang Ke    Blog Sepang Kederang   Tetap Melawan Walau Tertawan...!!!  Fixed Versus Although captive..!!  虽然俘虏固定对战...!!!  बंदी हालांकि फिक्स्ड बनाम...!!!   ثابت مقابل على الرغم من أن الأسير


May 18, 2011

Berita Baik Untuk Pakatan Rakyat...!!

Jujur pada diri sendiri...tengok betul betul...apakah ini muka melayu...?? yakinkah muka ini akan berjuang untuk ketuanan melayu...kah kah kah...!!

SELESAIKAN SEGERA MASALAH DALAMAN - TPM - UM

Muhyiddin Yassin menggesa semua pimpinan UMNO di peringkat bahagian, cawangan dan sayap menyelesaikan segera masalah dalaman yang wujud selepas beliau mendapati masih terdapat bahagian-bahagian UMNO dibelenggu dengan isu tersebut.

Muhyiddin berkata, semua pihak terbabit perlu mengambil serius berhubung perkara tersebut kerana Pilihan Raya Umum Ke-13 mungkin boleh diadakan pada bila-bila masa.

Dia berkata, meskipun sokongan rakyat terhadap UMNO dan Barisan Nasional (BN) telah mula kelihatan, namun ia belum cukup kuat dan meyakinkan apatah lagi dalam situasi beberapa bahagian UMNO tidak menunjukkan perubahan seperti yang diharapkan.
---------------------------------------------------------
woit..INI BERITA BAIK UNTUK SEMUA...

woit… GEROMBOLAN SEDANG GADUH SESAMA SENDIRI….

kah kah kah… AIMAN TAK KISAH....SEMUA NAK BUNUH SAMA SENDIRI….

Nota :

PERLIS:

shaidan nak bunuh isa
isa nak bunuh razi
razi nak bunuh azmi khalid

GANU:

geng deris nak bunuh geng mb
semua dah sedia nak lari masuk pas

N.SEMBILAN

semua nak bunuh mb adik beradik

1 comment:

  1. baguslah tu kira cantik lah, yg pak brahim ali pula mengaku sebagai Salahuddin Al Ayubi, sdgkan salahuddin al ayubi adalah seorang pahlawan, negerawan dan Wali Allah kha..kha.. jauh panggang dari api mcm langit dan bumi dia lupa kot yg salahuddin al ayubi siang berperang malam bertahajjud, hati yg sentiasa terjalin hubungan nya dgn Allah makna nya hati salahuddin sentiasa berhungan (berzikir) dgn Allah dlm setiap detik jantung berdegup) krn beliau saja seorang pahlawan, pemerintah dan ketua perang tapi yg lebih cantik lagi ialah seorang Wali Allah yg sentiasa mendapat ILHAM dari Allah nak samakan dgn hati pak brahim yg penuh dgn nafsu amarah, ahli dan ulama sufi boleh membezakan nya.

    ReplyDelete