Selamat Datang Ke    Blog Sepang Kederang   Tetap Melawan Walau Tertawan...!!!  Fixed Versus Although captive..!!  虽然俘虏固定对战...!!!  बंदी हालांकि फिक्स्ड बनाम...!!!   ثابت مقابل على الرغم من أن الأسير


May 18, 2011

Rakyat Di Tipu Lagi...!!


RON 95: RAKYAT AKAN DITIPU LAGI – HD

Rakyat terus ditipu lagi dengan permainan licik kerajaan Umno BN, apabila harga petrol RON95 akan dinaikkan setelah harganya kini begitu membebankan.

Pada hal tiga lalu, Menteri Perdagangan Dalam Negeri, Koperasi dan Kepenggunaan, Ismail Sabri Yaakob berkata rakyat tidak perlu risaau kerana harga RON95 tidak akan dinaikkan.

Bendahari PAS Pusat, Dr Mohd Hatta Ramli berkata, cakap Ismail Sabri itu bagaimanapun tidak boleh dipakai kerana ia hanyalah untuk mengelirukan rakyat.
Menurut beliau, kenaikan petrol RON95 tidak sepatutnya berlaku kerana jika RON95 dinaikkan ia pasti akan melibatkan bebanan seluruh rakyat.

KEJATUHAN HARGA MINYAK MEMBIMBANGKAN – BH

SINGAPURA: Harga minyak dalam dagangan Asia merudum hari ini, berikutan permintaan yang membimbangkan dan dijangka berterusan sehingga memberi kesan terhadap sentimen bahan bakar itu.

Kontrak utama New York, minyak mentah light sweet untuk Jun jatuh 26 sen kepada AS$97.11 setong dan minyak mentah Brent North Sea selesa pada 14 sen kepada AS$110.70.

Kedua-dua kontrak itu ditutup lemah dalam dagangan Amerika Syarikat (AS), semalam.
-------------------------------------------------------
woit…. NAMPAK JELAS NAK MENIPU….

kah kah kah…DULU KATA KALAU HARGA MINYAK DUNIA JATUH… HARGA PASARAN JUGA AKAN TURUN….

kah kah kah…HARI INI NAMPAK MENIPU… NAMPAK KELENTONG ….

kah kah kah…KENAPA SUBSIDI PADA CUKONG TAK TURUN?....

woit…. AIMAN TAK KISAH...TOWKAY DAN TAIKOON DIBERI SUBSIDI…RAKYAT MATI KELAPARAN….

No comments:

Post a Comment