Selamat Datang Ke    Blog Sepang Kederang   Tetap Melawan Walau Tertawan...!!!  Fixed Versus Although captive..!!  虽然俘虏固定对战...!!!  बंदी हालांकि फिक्स्ड बनाम...!!!   ثابت مقابل على الرغم من أن الأسير


Jan 10, 2012

Tahniah Kepada AJK PAS Pusat Kerana Membuat Keputusan Yang Tepat & Berani....!!


"Keputusan AJK PAS Pusat memecat bekas pesuruhjaya PAS Selangor tepat dan mengikut perlembagaan parti PAS, walaupun ada hujah songsang dari pemimpin PAS dan ahli majlis syura sendiri bernama Ustaz Nazaruddin Mat Isa. Untuk rekod Nazaruddin Mat Isa salahseorang AJK PAS yang dilantik selepas kalah dalam pertandingan timbalan presiden PAS tahun lalu.

1.Bersetuju dengan pandangan Sdr. Aziz Bari , watak Hassan Ali menjadi batu penghalang atau laibiliti kepada PAS semenjak Hassan Ali menjadi exco kerajaan Selangor dan Hassan Ali tiada pengaruh yang kuat dari akar umbi penyokong dan ahli PAS sendiri.

2. Bersetuju dengan pandangan menteri besar Selangor, sepatutnya Hassan Ali meletak jawatan ecxo kerajaan Selangor. Walaupun kerajaan Selangor atau MB Tan Seri Khalid belum belum lagi membuat keputusan muktamat kerana semasa artikal ini ditulis MB Selangor belum membuat keputusan dan belum mengadakan mesyuarat exco.

3. Keputusan Mahkamah Tinggi diluar kotak fikir rakyat Malaysia. Namun pada 9/1/2012 Hakim Mahkamah Tinggi Jalan Duta membebaskan dan melepaskan Datuk Seri Anwar Ibrahim pertuduhan liwat dengan Saiful.

4. Syabas kepada Yang Arif Hakim tersebut, kamu bertindak mengikut lunas luans undang undang. kerana sepanjang perbicaraan Anwar kes liwat dengan Saiful, hujah dan bukti dari Saiful dan isu DNA meragukan. Jelas liawat 11 ada konsipirasi Najib dan Rosmah.

5. Seorang pelajar UPSI digantung 3 smester oleh senat UPSI kerana menurunkan gambar Haji Najib Razak di PWTC semasa unjikrasa dalam isu Akta universiti dan kolej univeristi (auku). Tahniah dan syabas kepada pelajr UPSI yang terlibat dalam episod pejuang seorang pelajar universiti. Sepatutnya jiwa dan keberanian sdr, Adam Adli menjadi ikon semua pelajr universiti dalam isu negara dan isu yang membabitkan kezaliman kerajaan BN/UMNO.

6. Kepada semua rakyat Malaysia tak kira apa pangkat dan darjat serta pekerjaan pada 16/1/2012 kadar permium semua jenis kenderaan bermotor dinaikan tarif oleh Bank Negara Malasia. Dengan kata mudah faham bayaran premium kepada syarikat insuran seperti takaful islam, untuk mendapat road tax pengguna dinaikkan harga pada tarukh tersebut. Ini satu lagi kezaliman kerajaan Bn/UMNO kepada rakyat.

8. Kepada PAS Selangor dan Pesuruhjaya PAS Selangor Dr. Rani jadikan isu Hassan Ali atau Hassan Akidah ( kata pinjam dari MSO) sebagi pengajaran yang berguna dalam berjamaah dan berpolitik. Carilah calun penganti untuk ecxo kerajaan Selangor yang patuh dan akursetia kepada pemimpin. Dr. Rani sila rujuk kepada pemimpin PAS Pusat.

No comments:

Post a Comment