Selamat Datang Ke    Blog Sepang Kederang   Tetap Melawan Walau Tertawan...!!!  Fixed Versus Although captive..!!  虽然俘虏固定对战...!!!  बंदी हालांकि फिक्स्ड बनाम...!!!   ثابت مقابل على الرغم من أن الأسير


Jun 20, 2010

Biar Tiada Pingat Jangan Tiada Prinsip .....!!!

Ini Wajah Pemimpin Yang Berani & Berprinsip...
Ini Wajah Pemimpin Yang Munafik & Tiada Prinsip dalam Perjuangan...!!!

Chua: Umno-BN akan dilayangkan kad merah -MKini

Kehilangan tiga darjah kebesaran negeri Johor yang ditarik balik oleh Sultan Johor bukannya satu pengorbanan besar dalam perjuangan menuntut perubahaan demi memastikan Malaysia yang adil untuk semua, kata Ahli Majlis Pimpinan Tertinggi PKR, Datuk Dr Chua Jui Meng.

“Ramai daripada rakan seperjuangan saya telah membuktikan keteguhan menuntut perubahaan sehingga terpaksa merengkok dalam penjara.

“Maknanya kehilangan tiga pingat bukanlah satu pengorbanan besar seperti pepatah yang berbunyi 'tanpa seurat benang aku dilahirkan, tanpa seurat benang jua aku akan kembali,” kata Chua pada sidang media di ibu pejabat PKR di Damansara hari ini.

Justeru, katanya dia sebenarnya amat bertuah.“Saya yakin Umno pastinya kesal dengan tindakan mereka untuk menggangu saya. Sebaik sahaja pengumuman penarikkan tersebut, sokongan rakyat terhadap saya datang mencurah-curah terhadap saya dan Keadilan.”
--------------------------------------------------------------
Kah...Kah....KALAU TAK KERANA POLITIK..CAKAPLAH KERANA APA..??

Kah...Kah....RAKYAT SEMUA NAK TAHU...SEBAB APA..???

Kah..Kah.....CHUA JUI MENG SEORANG PENGGANAS KE...??

Kah..Kah.....CHUA JUI MENG SEORANG PEMBUNUH KE...???

Kah...Kah....INI MESTI CHUA JUI MENG BUAT PAKATAN NAK TUMBANGKAN BN DI JOHOR...!!!

Kah...Kah....INI MESTI IDEA DARI UMNO NAK BERI TEKANAN PADA CHUA JUI MENG...!!!

Kah..Kah....BUATLAH APA SAJA...CHUA JUI MENG DAH MUKTAMAD TAK AKAN SUJUD LAGI PADA BN.....!!!

Kah...Kah....AIMAN TAK KISAH....KALAU TAKUT DI LAMBUNG BADAI..JANGAN BICARA SOAL PERJUANGAN...!!!

No comments:

Post a Comment