Selamat Datang Ke    Blog Sepang Kederang   Tetap Melawan Walau Tertawan...!!!  Fixed Versus Although captive..!!  虽然俘虏固定对战...!!!  बंदी हालांकि फिक्स्ड बनाम...!!!   ثابت مقابل على الرغم من أن الأسير


Jun 20, 2010

Madey Hanya Bimbangkan UMNO Bukannya Orang Melayu...!!!


UMNO BAKAL DI TALKINKAN...
"Bagi yang selalu menjenguk Blog Tun Mahathir kebelakangan ini pasti terbaca akan artikel yang bertajuk ‘Melayu kemana’ dan juga ‘Melayu kemana 2’ yang ditulis beliau.
Beliau melahirkan kebimbangan akan Melayu menjadi Minoriti dibumi Melayu sendiri dan dalam artikel Melayu kemana 2 pula beliau mempertahankan tulisannya dalam ‘Melayu kemana’ dengan memberikan hujjah bahawa Melayu kini telah terpecah kepada 3 puak yang menyokong tiga parti yang berbeza iaitu PAS, PKR dan UMNO.

Adakah benar Tun Mahathir bimbang akan nasib atau masa depan orang-orang Melayu?

Kenapa sekarang baru beliau memikirkan nasib orang-orang Melayu? Kenapa tidak beliau memikirkan akan nasib dan masa depan orang Melayu selama 22 tahun memerintah dulu?

Kalau Tun Mahathir berkata akan pentingnya kuasa berada ditangan Melayu, kenapa Kelantan yang telah diperintah oleh PAS yang majority Ahlinya berugama Islam dan berbangsa Melayu tidak diberikan bantuan sepenuhnya sebagaimana negeri-negeri lain yang dikuasai oleh UMNO/BN?

Tidakkah di Kelantan kuasa pemerintahan terletak hampir 100% ditangan Melayu yang berugama Islam?

Jika dikala pemerintahannya Kelantan yang dikuasai Melayu cuba dirampas beliau, adakah benar beliau merasa bimbang akan nasib Melayu kini?

Mungkin Tun telah melihat akan nasib UMNO yang diterjemahkannya sebagai Melayu selepas PRU13.. atau secara lebih tepat lagi Tun bimbangkan tentang nasib pemimpin-pemimpin UMNO andaikata PR benar-benar menguasai Putrajaya..

Tun bimbang bila memikirkan akan nasib pemimpin-pemimpin UMNO yang selama ini membina kekayaan dari penyalahgunaan kuasa mereka yang dilindungi oleh UMNO..

Jadi sebenarnya bukan kemana Melayu yang dipersoalkan tetapi kemana UMNO? Atau kemana pemimpin UMNO?
---------------------------------------------------------------
Kah...Kah....MADEY MEMANG PANDAI BERBOHONG....TIPU MELAYU...!!!

Kah...Kah....22 TAHUN JADI PM MALAYSIA..MANA DUDUKNYA MELAYU...???

Kah...Kah....ANANDA KRISHNAN TU MELAYU KE....????

Kah...Kah....YEOH TIOW LAY TU MELAYU KE .....????

Kah...Kah....VINCENT TAN TU SIAPA..?? MELAYU KE...???

Kah...Kah....KALAU TOLONG MELAYU..KENAPA HENTAM MELAYU KELANTAN MACAM NAK MAPUS...!!

Kah..Kah....KALAU NAK TOLONG MELAYU...KENAPA KAMPUS KUSZA KAU BUKA PADA BUKAN MELAYU..BODOH..!!!

Kah...Kah...AIMAN TAK KISAH...UMNO SEKARANG SEDANG MELALUI SAAT AKHIR SEBELUM DI TALKINKAN....

No comments:

Post a Comment