Selamat Datang Ke    Blog Sepang Kederang   Tetap Melawan Walau Tertawan...!!!  Fixed Versus Although captive..!!  虽然俘虏固定对战...!!!  बंदी हालांकि फिक्स्ड बनाम...!!!   ثابت مقابل على الرغم من أن الأسير


Jul 18, 2010

Menteri & Kerajaan Yang Bodoh Dan Bangang Perlu Di Hapuskan....

Pekerja Matang, Berpengalaman Perlu Dikekalkan:Shahrizat MStar

Majikan perlu melaksanakan langkah persaraan secara beransur-ansur terhadap pekerja mereka dengan mengekalkan pekerja yang matang dan berpengalaman, kata Menteri Pembangunan Wanita, Keluarga dan Masyarakat, Datuk Seri Shahrizat Abdul Jalil.

Beliau berkata majikan perlu menimbangkan cara kreatif untuk mengekal pekerja matang dan berpengalaman menerusi latihan semula dan kerja secara fleksibel.

"Ini akan membenarkan pekerja yang telah berusia untuk meneruskan dunia pekerjaan mereka dan membolehkan mereka untuk terus menabung dan hidup selesa di masa depan," katanya semasa merasmikan persidangan antarabangsa "Southeast Asia Conference on Ageing 2010: Improving Well-Being in Later Life" anjuran Institut Gerentologi, Universiti Putra Malaysia di sini hari ini.
-----------------------------------------------------------------

Kah....Kah....AIMAN TAK KISAH...HANYA RAKYAT YANG MATANG DAN BERPENGALAMAN BUKAN YANG BANGANG DAN BODOH YANG PASTI AKAN MENOLAK BN DALAM PRU KE 13 NANTI...INSYAALLAH....!!!!

No comments:

Post a Comment