Selamat Datang Ke    Blog Sepang Kederang   Tetap Melawan Walau Tertawan...!!!  Fixed Versus Although captive..!!  虽然俘虏固定对战...!!!  बंदी हालांकि फिक्स्ड बनाम...!!!   ثابت مقابل على الرغم من أن الأسير


Nov 8, 2010

Mashitah Wajib Bertanggungjawab...!!!

AKTRES kecil molek, Anne Ngasri yang cukup sinonim dengan watak remaja kini selesa dengan penampilan bertudung.

Ibu kepada dua cahaya mata ini menganggap dirinya kini sudah sampai ke titik perubahan.

Bagaimanapun katanya, perubahan tersebut biarlah berlaku secara perlahan-lahan.

“Sejak pulang dari menunaikan umrah, saya merasakan diri saya sudah bersedia untuk membuat perubahan.

“Sebenarnya saya sudah lama menyimpan hasrat untuk pakai tudung tapi sekarang adalah masa paling sesuai.

“Namun begitu untuk cerita Mayang Mengurai, saya terpaksa membuka tudung kerana niat untuk mencari rezeki. Lagipun memang susah kalau kita nak harap watak yang pakai tudung sahaja,” ujar Anne.

Menurutnya, biarlah niatnya membuka tudung dinilai antara dia dan Allah sahaja.

“Saya tahu tidak manis jika saya buka dan pakai tudung, namun biar Tuhan sahaja yang mengetahui niat saya.

“Mungkin orang akan keliru dengan penampilan saya, dalam drama saya tak pakai tapi jika mereka jumpa saya diluar saya pakai tudung lengkap.

Nota :

Kesian tengok artis-artis kat Malaysia....
Memang bukan setakat jahil...malah dah sampai tahap tukil dah...
Ini semua terpengaruh dengan Fatwa Mashitah Waduk....
Perempuan kalau terpaksa di benarkan untuk melacur ( berzina )...
Samalah dengan kes di atas...Buka tudung (aurat) sebab nak cari rezeki...
Mana kau belajar semua ni...?? Ustaz mana yang ajar kamu...??
Apa ke jadah percakapan yang macam ni...
Mashitah kena bertanggung jawab keatas apa yang berlaku ini...
Kerana fatwa kaulah...hukum Allah dah jadi bahan sedaan...
Ulamak muda UMNO yang ada ramai-ramai tu buat apa...???
Tegurlah sikit...Nak kufur pada Allah bukannya payah pun...
Tak payah nak ngaku masuk kristian...
Cakap bodoh macam ni pun dah kira persendakan Allah...

No comments:

Post a Comment