Selamat Datang Ke    Blog Sepang Kederang   Tetap Melawan Walau Tertawan...!!!  Fixed Versus Although captive..!!  虽然俘虏固定对战...!!!  बंदी हालांकि फिक्स्ड बनाम...!!!   ثابت مقابل على الرغم من أن الأسير


Jul 14, 2011

Buatlah Kita Nak Tengok...!!


SAYA BOLEH BUKA AKAUN FB SOKONG PM: ADNAN - tiewnama

RAUB 14 Julai - Adnan Yaakob berkata, beliau juga boleh membuka akaun di laman sosial Facebook bagi mengumpul berjuta-juta penyokong untuk mempertahankan kepimpin Najib Tun Razak.

Katanya, dakwaan pihak-pihak tertentu yang kononnya berjaya mengumpul 100,000 penyokong di laman sosial Facebook bagi menuntut Najib berundur bukanlah memberi gambaran sebenar majoriti rakyat negara ini.

"Saya juga boleh buat tindakan yang sama dengan mengumpul lebih tiga juta penyokong meminta supaya Perdana Menteri jangan letak jawatan...," katanya.

Beliau berkata demikian ketika diminta mengulas pihak tertentu yang kononnya berjaya mengumpul beratus ribu suara rakyat yang mendesak Perdana Menteri berundur di laman sosial berkenaan pada Sabtu lepas iaitu pada hari perhimpunan haram Bersih di Kuala Lumpur.

Menurutnya, kewujudan laman sosial itu boleh dipertikai dari segi kesahihan jumlah sebenar rakyat yang didakwa meminta Perdana Menteri supaya berundur. – TIEWNAMA

NOTA:

jangan cakap saje..buat lah sekrang
tengok boleh sampai 13 orang penyokong atau tidak?

jamin yang like hanyalah:

adnan yacob
adnan tengku fraud
adnan satim
rais yatim
ezam mat nor
reezal
azeez
rtc

tak sampai 10 orang
kah kah kah
kah kah kah

yang tak akan like:

muhyiddin
bini muhyiddin
anak muhyiddin
janda muhyiddin
abang tiri muhyiddin
adik tiri muhyiddin
kj
menatu kj
bini kj
ayah kj
zaid hamidi
ibrahim ali
madey
bini madey
anak madey
cucu madey
janda madey
besan madey
gundek madey
barua madey
kroni madey
kah kah kah

yang menentang dah lebih
dari yang menyokong
kah kah kah

No comments:

Post a Comment