Selamat Datang Ke    Blog Sepang Kederang   Tetap Melawan Walau Tertawan...!!!  Fixed Versus Although captive..!!  虽然俘虏固定对战...!!!  बंदी हालांकि फिक्स्ड बनाम...!!!   ثابت مقابل على الرغم من أن الأسير


Apr 7, 2012

Hari-Hari Akhir Seekor Lembu.....!!


SHAHRIZAT TAMAT TUGAS SEBAGAI MENTERI ESOK - BH

KUALA LUMPUR: Datuk Seri Shahrizat Abdul Jalil berkata, beliau akan membawa memori serta legasi indah ketika bersama 'keluarga besarnya' di Kementerian Pembangunan Wanita, Keluarga dan Masyarakat selepas menerajuinya sejak kira-kira 11 tahun lalu.

Menteri bertaraf senator itu juga melahirkan rasa sayunya untuk meninggalkan pegawai dan kakitangannya yang disifatkan rajin, berdedikasi dan sentiasa iltizam dalam melaksanakan tugas.

“Saya bertuah kerana bersama Ketua Setiausaha ( Dr Noorul Ainur Mohd Nor), pegawai dan kakitangan kementerian yang selama ini bertugas sebagai satu keluarga, bersama saya mengharungi suka dan duka.

Saya bertuah kerana bersama Ketua Setiausaha (Datuk Dr Noorul Ainur Mohd Nor), pegawai dan kakitangan kementerian yang selama ini bertugas sebagai satu keluarga, bersama saya mengharungi suka dan duka. Yang pasti, saya akan membawa bersama dalam hati dan jiwa saya, memori serta legasi yang indah ketika bersama mereka.

Datuk Seri Shahrizat Abdul Jalil “Yang pasti, saya akan membawa bersama dalam hati dan jiwa saya, memori serta legasi yang indah ketika bersama mereka,” katanya ketika dihubungi di sini, semalam.

Ketua Wanita UMNO itu juga melahirkan rasa sayang dan menghargai perkhidmatan semua kakitangan kementerian itu.

“Bila mereka menyanyikan lagu Di Manakan Ku Cari Ganti tadi, saya rasa nak menitis air mata,” katanya.

Sebelum itu, Shahrizat yang bakal menamatkan tugasnya sebagai menteri esok mengadakan pertemuan terakhir dengan kakitangan kementerian.
Pertemuan itu dihadiri sekitar 300 kakitangan kementerian di Dewan Perdana Nur diadakan secara tertutup.

Nota :

Tahniah raja nong chik
tahniah Dato' kamilia
projek lembah pantai telah berjaya

kerusi lembah pantai pantai
kini dalam tangan raja nong chik

pengundi hantu
pengundi pos
mat indon
mat bangla
semua sudah bersedia
untuk menipu....Kah...Kah...Kah...!!

No comments:

Post a Comment