Selamat Datang Ke    Blog Sepang Kederang   Tetap Melawan Walau Tertawan...!!!  Fixed Versus Although captive..!!  虽然俘虏固定对战...!!!  बंदी हालांकि फिक्स्ड बनाम...!!!   ثابت مقابل على الرغم من أن الأسير


Apr 7, 2012

Pesanan Kepada Orang Muda....Jom Kita Ramai-Ramai Ke Dataran Merdeka....!!


RISALAH MENFITNAH SMM DISEBAR DI MASJID SHAH ALAM

Pada hari ini di Masjid Negeri Shah Alam telah disebar risalah-risalah fitnah kononnya SMM akan melakukan satu demonstrasi pada hari ini bagi menentang Kerajaan Negeri Selangor.

Tuduhan yang dilemparkan adalah tidak berasas sama sekali memandangkan SMM mengagumi pentadbiran kerajaan negeri Selangor yang mesra rakyat, telus, cekap dan beramanah. Tambahan lagi, kerajaan negeri Selangor adalah antara kerajaan negeri yang terawal menyahut seruan Gerakan Menuntut Kebebasan Akademik yang dibawa oleh SMM dan isytihar bahawa Selangor negeri bebas AUKU.

SMM menafikan fitnah yang dilemparkan dan mengutuk tindakan mana-mana pihak yang tidak bertanggungjawab. SMM menolak politik fitnah dan politik samseng yang semakin menjadi-jadi dalam Negara.

SMM yakin bahawa fitnah ini dibuat oleh pihak yang merasa tergugat dengan gerakan mahasiswa dan demonstrasi 14 April ini yang akan diadakan di Dataran Merdeka jam 2 petang.

Walau apa fitnah dan tekanan ke atas SMM, demonstrasi 14 April ini tetap akan berjalan dan SMM komited untuk bersama BERSIH 3.0 pada 28 April ini.

Haziq Abdullah bin Abdul Aziz
Setiausaha SMM


NOTA:

Kepada anak anak muda
yang ketinggalan pada bersih 2.0
sila datang pada 28 april ini
kita sesama bikin sejarah

Kena ingat...hidup ini hanya sekali
Kah...Kah...Kah...!!!

No comments:

Post a Comment